Reklamacje

Jeżeli otrzymasz uszkodzony towar (uszkodzenie stwierdzone po odebraniu przesyłki):
1) poinformuj nas o tym drogą mailową (biuro@porcelana24.pl). W temacie wiadomości podaj nr zamówienia, a w treści opisz, co dokładnie zostało uszkodzone. W miarę możliwości, załącz zdjęcia – ułatwi nam to proces reklamacji.
2) zgłoś uszkodzenie w centrali firmy przewozowej w celu spisania protokołu szkodowego. Tel 22 534 00 00.
3) po spełnieniu pkt 1. i 2. realizujemy reklamację, dosyłamy towar.
 
Jeżeli otrzymasz towar niezgodny z zamówieniem:
1) poinformuj nas o tym drogą mailową (biuro@porcelana24.pl).
2) w temacie wiadomości podaj nr zamówienia.
3) w treści wiadomości opisz niezgodność.
4) załącz zdjęcia (w miarę możliwości).