UWAGA zmiana godzin pracy
biuro sprzedaży wysyłkowej / sklep stacjonarny w Markach, jest czynny w g. 8-16 od pn-pt, sob nieczynne | sklep w Warszawie, jest nieczynny
Do niedzieli 5.04 g. 23:59 RABAT do -10%, do Świąt paczkomaty InPost 9,99zł
Postaw na Porcelana24.pl i wspieraj polskich producentów.

Termin realizacji zamówień

 to suma 3 etapów:

1) kompletacja zamówienia - w zależności od dostępności produktu:

a) produkt dostępny - produkt jest na magazynie, wysyłamy do 2 dni.

b) na zamówienie - <wysyłamy do 7 dni> brak produktu na magazynie, zamówiony produkt sprowadzany jest na zamówienie.
Jeżeli aktualna sytuacja wskazuje iż termin może być wydłużony Klient niezwłocznie zostanie o tym poinformowany przez obsługę sklepu.

c) chwilowy brak produktu - brak produktu na magazynie, przybliżony termin kompletacji nie jest znany przez obsługę sklepu.

2) zabezpieczenie do transportu - nasze produkty wymagają szczególnej opieki, dlatego pieczołowicie dbamy o ich bezpieczeństwo podczas transportu (szczegóły w “Sposób pakowania”)

3) dostawa - realizowana jest przez zewnętrzną firmę kurierską (UPS). Realizowana jest na następny dzień roboczy od wysyłki (od poniedziałku do piątku)

UWAGA! Jeśli termin dostarczenia może ulec zmianie niezwłocznie o tym informujemy.

Jeżeli masz specjalne wytyczne dotyczące dostawy wpisz je w uwagach podczas składania zamówienia. Na przykład:
- prosze o dostawę tylko w piątek,
- zamówienie jest prezentem i koniecznie muszę otrzymać je na czwartek,
- adres dostawy jest miejscem pracy, proszę o dostawę do 15:00
- itp.